sábado, 9 de junio de 2018

Lady Bug Ships 

Aquí tenim alguns ships de la serie Prodigiosa: Les aventures de Lady Bug.

Here we have some ships from the serie Miraculous: The adventours of Lady Bug.


Nùmero 1: Ladynoir.

Number 1: Ladynoir.

Aquest ship no és un dels meus preferits peró, tampoc és que no m'agradi. Si hi ha alguna escena Ladynoir, hem dona una mica igual, si hos sóc sincer, es clar.

This ship it's not one of my favourits but, neither I hate it. If there's a scene Ladynoir, to be honest, it's not a problem for me.




Nùmero 2: Adrinette.

Number 2: Adrinette.

M'agrada molt aquest ship. Crec, que aquest ship és el meu preferit. M'agrada molt aquesta parella perquè els personatjes d'abans eren com ells i feien molt bona parella. Qui vol trencar una tradició tant bonica?

I love this ship. I think, it's my favorite ship. I like a lot this couple because, the old edition of those characters love each other. Who wants to break a lovely tradition like it's this ship?

 Nùmero 3: Marichat

 Number 3: Marichat

M'agrada molt aquest ship. No és el meu preferit peró, és molt chulo. És molt dolç, i a més, qui no s'ha vist aixó: Glaciator, escena del balcó. Mola molt aquest ship i hi ha molts dibuixos preciosos.

I like a lot this ship. It's not my favorite but, it's so pretty awesome. It's very sweet, and, who does not watch this: Glaciator, the balcony scene. It's really great. By the way, there are lots of beautiful draws and pictures...



Nùmero 4: Ladyen

Number 4: Ladyen

Personalment, crec que té moltes oportunitats de fer-se real i de que aquests dos personatges acabin junts, però, aixó s'haurá de veure!

Personaly, I think this ship has a lot of oportunities of becoming real and to this two characters end up together. Let's see if it happens!!





  Espero que hos hagi agradat.
  I hope you like it.
   

3 comentarios:

  1. I love this ships and always remember: WCKD is good

    ResponderEliminar
  2. ma agradat molt es molt interasant i felicitats tas guanyat un seguidor v: espero que faguis mes blogs adeu

    ResponderEliminar
  3. es poden veure com molts errors estan en la serie que jo no mavia fixat espero la teva resposta fins aviat adeu (helena de maestro)

    ResponderEliminar